Normal view MARC view ISBD view

Commande des variables dans une situation didactique pour provoquer l'élargissement de procédures en vue d'étudier le rôle du schéma / Annie Bessot, Françoise Richard

Auteur principal : Bessot, Annie, AuteurCo-auteur : Richard, Françoise, AuteurAuteur secondaire collectivité : Université de Bordeaux I, Etablissement de soutenanceType de document : ThèseLangue : français.Pays : France.Éditeur : [S.l.] : [s.n.], 1979Description : 1 vol. (270 p.) : tabl., fig. ; 30 cmBibliographie : Bibliogr. Index.Sujet MSC : 97C70, Psychology of mathematics education, research in mathematics education, Teaching-learning processes in mathematics education
97C30, Psychology of mathematics education, research in mathematics education, Cognitive processes, learning theories
97D70, Mathematics education, Learning difficulties and student errors (aspects of mathematics education)
68T10, Computer science - Artificial intelligence, Pattern recognition, speech recognition
97-02, Research exposition (monographs, survey articles) pertaining to mathematics education
Note de thèse: Thèse de doctorat, didactique des mathématiques, 1979, Bordeaux 1
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Current location Call number Status Date due Barcode
CMI
Salle S
Thèses BES (Browse shelf) Available 07796-01

Bibliogr. Index

Thèse de doctorat didactique des mathématiques 1979 Bordeaux 1

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.